Våfflor och Kaffe etc hos mig istället!!...

Typiskt...när man nu försöker ordna en liten sammankomst med ens kompisar så här efter alla helger etc så stupar det på att man är dåligt påläst om öppet tidet etc. Som tur vad så fick ett sms av Eva Gibson som lät meddela att de har julstängt till den 31/1 !!!
VAD göra? Nytt sms till alla och så kom Leprince på att vi skulle fika hos mig istället...skitbra!!!
Dock hade jag inget våffeljärn men jag drog ner till mitt favoritställe City Gross och skaffa ett dubbeljärn
och med den i köket plus Cina så for där ut våfflor på löpande band. Nu blev vi inte så många men dock. Cina, Prince, Torsten och mina söner lyssnade storögt när Boje håll låda som vanligt och vi skrattade gott---och blev propmätta...

C U next time.

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0