Hoppsan hur var det här då...???

-VAR kom ni ifrån...ni förstår ..jag har lite bråttom ...miles mätare ...jag kör aldrig så fort normalt....frun skall föda...hunden behöver gå ut ...jag är kissig...glassen håller på att smälta ..vi skall snart träffas på macken för en fika tur...vi är nämligen fika proffs...skit samma..

-Hur fan kör du egentligen???  Vi är nu 3 bilar som har jagat dig i 2 mil och du SÅG oss inte?????  Du måste ha varvat minst 3000 varv....jävl..flå buse.....ta hit körkortet OMEDELBART....NEEEEJJJ....inte körkortet....ta mitt statoil kort istället....!!!! inte det? ...exfrun....en puch dakota ifrån länge sedan...-tar ni inte mutor....???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0